Alfa Laval - Távtanácsadás

2020-11-22 Hírek

Távtanácsadás - szervizszolgáltatás kiszállás nélkül

A távolról biztosított szervizszolgáltatás egy intelligens megoldás az üzemek optimális működésének és zökkenőmentes üzemeltetésének fenntartására. Elősegíti a megelőző karbantartást és védelmet biztosít a gyakori meghibásodások ellen, ezáltal növeli a rendelkezésre állási időt. Segítséget nyújt a javítások végrehajtásához, valamint a karbantartási ütemtervek optimalizálásához a megfelelő teljesítmény és a megbízhatóság érdekében.

 

Az Alfa Laval újonnan bevezetett szervizszolgáltatása - a Távolról biztosított szerviztanácsadás - keretében programunk segítséget nyújt Önnek a berendezések üzembe helyezéséhez, a hibaelhárításhoz, a karbantartáshoz és a folyamatoptimalizáláshoz. Első lépésként áttekintjük a biztonsági követelményeket, valamint megvizsgáljuk a berendezést és a telepítés módját. A vizsgálatot az üzem személyzetének közreműködésével távsegítéssel végezzük el, és részletes utasításokat adunk számukra. Ehhez a távolról biztosított szerviztanácsadáshoz csupán internet-hozzáférésre és videokamerával ellátott okostelefonra, táblagépre vagy számítógépre van szükség.

Hogyan működik?

Küldünk Önnek egy hivatkozást a teljes körű útmutatóhoz vagy a szervizkönyvhöz, amely magában foglalja az előzetes biztonsági ellenőrzést, valamint részletes magyarázatot tartalmaz arra vonatkozóan, hogyan lehet távsegítséggel megvizsgálni és megjavítani a berendezést - és mire kell kiemelt figyelmet fordítania. A hivatkozás kapcsolatot biztosít a helyszíni szervizszolgáltatást végző, illetve a műszaki támogatást biztosító csapatunkhoz. Amennyiben a szerviz során bármilyen kérdése merül fel, szakértőink természetesen szívesen segítenek Önnek magyarországi irodánkból. A távolról biztosított szervizszolgáltatás végén a rendszer automatikusan elküldi a jegyzőkönyvet szakértőinknek a hibajelenségek kiértékelése céljából, valamint az Ön nyilvántartása számára is.

Mit nyújt ez Önnek?

  • A berendezés távsegítséggel történő vizsgálata a szervizigény bejelentését követően - a helyszíni szervizszolgáltatási díjaknál alacsonyabb áron és kiszállási költségek nélkül.
  • Részletes utasítások.
  • A főbb hibajelenségek leírása.
  • Javaslatok a javító intézkedésekre, fejlesztésekre vagy korszerűsítésekre.

Előnyök

  • Egyszerű és költségtakarékos szerviz vagy hibaelhárítás.
  • Csökken a meghibásodás kockázata.
  • Hosszabb szervizintervallumok és élettartam.
  • Fejlesztési javaslatok.

Távolról biztosított szervizszolgáltatás

A távolról biztosított szervizszolgáltatás bármely típusú Alfa Laval berendezéshez igénybe vehető, beleértve a szerelt lemezes és a hegesztett hőcserélőket, a dekantereket, valamint a magasfordulatú szeparátorokat.

Mennyibe kerül?

Vegye fel a kapcsolatot az Alfa Lavallal, és kérjen tájékoztatást a termék típusától és a szervizszolgáltatás szintjétől függő árainkról. Karbantartási szerződéssel rendelkező Vevőink számára árengedményt biztosítunk.

 

Szerviz kapcsolatfelvétel

Címkék

Továbbiak
Remote guidance 640x360

Hogyan működik a kiterjesztett valóság?

Kapcsolódó tartalom: